Tema: Abstrakt (1/365)

Efter att ha haft en annan blogg på bloggproffs.se har jag nu till min förtvivlan varit tvungen att byta och börja om från början igen. Det verkade (utan att jag gjort något) som om alla mina inlägg försvann från min tidigare blogg. Kategorierna fanns kvar, och det stod hur många inlägg varje kategori hade, men när man öppnade dem var de tomma. Jag har skrivit till supporten två gånger och bett om hjälp, men efter en och en halv vecka utan svar, struntar jag i att fortsätta kämpa för min gamla blogg. Jag är gråtfärdig, efter alla inlägg som försvann, men ska försöka ta nya tag nu. Här kommer mitt första inlägg i utmaningen för i år.

Mitt första tema är abstrakt. Fotot är en makrobild av min håriga kaktus!

Tema: Abstrakt

Categories: 365 foton 2013 | Etiketter: , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

