Tema: Action (3/365)

Action, det är väl detta? En whippet springer full rulle i snön och jagar en frisbee (som inte syns i bild). Denna hund används i sprinter och kan det där med att springa. Tyvärr blev det väldiga kontraster mellan hunden och snön då jag tog fotot. Det var mulet ute och i skymning så jag fick använda blixt till vissa foton (tror jag gjorde det till detta foto). Snön blev då kritvit och det blev inte så bra. Denna bild har jag därför fått fixa och trixa med för att mörka ner lite och då framför allt snön. Bilden kan därför upplevas som lite konstig i färger och ljus, men jag kunde inte få det bättre helt enkelt. Synd, men vad gör man?

Tema: Action

Categories: 365 foton 2013 | Etiketter: , , , , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

