Tema: Somna (30/365)

Eftersom jag lider av narkolepsi, tyckte jag att jag skulle vara med på fotot själv. Sagt och gjort. Jag riggade kameran på stativet och eftersom jag inte hade någon fjärrutlösare vid tillfället, fick jag ställa kameran på 30 sekunders självutlösning. Med andra ord, när jag tryckt på avtryckaren till kameran, hade jag 30 sekunder på mig att krypa ner i sängen, lägga mig rätt och låtsas att jag sov. Jag fick snabba mig på för att hinna, men det gick faktiskt bättre än väntat. Så nu kommer här ett foto som jag tagit på mig själv. 😀 En stor del av mitt liv numera, tillbringar jag i detta tillstånd. Jag måste sova flera gånger varje dag för att kunna hålla mig vaken däremellan.
God natt!

Tema: Somna

Categories: 365 foton 2013 | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

