Tema: Min favorit (100/365)

100 inlägg!!! Jihoo! 😀 Jag som fått börja om från början med denna blogg, eftersom den förra hos bloggproffs blev helkonstig och alla foton försvann. Trots flera mail till supporten fick jag aldrig något svar. Jag blev skitledsen rent ut sagt eftersom jag lagt in ca 130 foton i fotoutmaningen och utöver detta en massa andra fotoinlägg. Nu känns det dock som om jag börjar komma ifatt igen. 🙂

Till temat ”Min favorit” har jag givetvis valt ett foto på en av mina katter. Valet föll på min katt Astrid, 15 år gammal. Fotot som jag tog i förrgår tyckte jag blev så roligt så jag måste bara visa det. Astrid har på fotot legat och sovit på golvet i den gassande solen. När jag kom med kameran råkade jag väcka henne. Då sträckte hon på sig och gäspade samtidigt. Visst är hon söt? Hahaha.

 

Tema: Min favorit

Categories: 365 foton 2013 | Etiketter: , , , , , , , , , | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Tema: Min favorit (100/365)

  1. Vilken underbar bild på söta katten!
    Strongt gjort av dig att börja om med fotobloggen – heja heja! :-))

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

