2013-01-27

Några foton på en väns whippethundar. Jag hade aldrig varit i kontakt med whippet innan jag träffade denna hundägare. Jag hade ingen aning om hur de skulle vara, men måste säga att jag bara fick positiva vibbar av detta möte. Dessa hundar som jag träffade var underbara i sättet, så vänliga, men ändå pigga, glada, lekfulla och alerta. Jag skulle inte ha något emot att ha en sådan här hund. Som jag bor idag finns dock inga möjligheter till hund, men vad vet man vad som händer i framtiden? Katt kommer jag alltid att ha, men det utesluter ju inte hund. Så, vi får se.

De foton som finns nedan tog jag den 27 januari i år. Det var dåligt ljus ute, och jag fick inte till inställningarna i kameran som jag ville ha dem, så ni får ha överseende med detta. 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Categories: Foton - Hundar | Etiketter: , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

