Skaffat Lightroom 5

Igår skaffade jag programmet Lightroom 5. Jag har öppnat programmet men fattar noll rent ut sagt. Det är ju helt annorlunda än Photoshop och Ps Elements som jag använt hittills. Min första tanke var att ”det här kommer jag aldrig att lära mig”, men efter lite funderande så insåg jag att jag ju faktiskt lärt mig många andra program, så varför inte detta? Allt är ju nytt i början! Jag fick dock tipset att gå med i Moderskeppet Guld, en prenumeration på videoledda kurser inom fotografi och bildbehandling. Jag har nu gått med till en kostnad av 99:- i månaden, vilket det absolut verkar vara värt! Jag har bara hört gott om Moderskeppet sedan tidigare. Min första kurs heter ”Lightroom 4 (går bra att använda till 5:an också) från början”. Den innehåller 60 videoklipp med en total tid på drygt tre timmar. Jag ska nog sätta igång med detta idag tror jag. Det ska bli kul!!

/Ann-Charlotte

Categories: Fotosnack, Om allt möjligt | Etiketter: , , , , , , , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

