Tema: Bakverk (161/365)

Eftersom jag fått börja om med min blogg (Förra bloggen som jag hade hos bloggproffs, slutade fungera, och jag har därför fått skapa en ny blogg och lägga in mina foton en gång till. Det är därför som jag kommit efter med mina bilder. Hoppas jag hinner ifatt innan året är slut!!) har jag en del gamla foton som jag använde i förra bloggen. Ett av dem är denna bild. Semlor är ju inte direkt något man äter nu, så det var därför jag ville förklara fotot.

 

Tema: Bakverk

Categories: 365 foton 2013 | Etiketter: , | 2 kommentarer

Inläggsnavigering

2 thoughts on “Tema: Bakverk (161/365)

  1. men så himla trist! Hoppas att det fixar sig detta för dig……jag kan inte mer än heja heja på dig!

  2. Ja, det var inte direkt kul. Alla foton bara försvann för mig. Alla kategorier syntes, men öppnade man någon så syntes inga foton. Jag förstod ingenting så jag skrev till bloggproffs support, men fick inget svar, och då blev jag så besviken på dem så jag startade en ny blogg här. Jag hade lagt upp drygt 100 foton i fotoutmaningens kategori, så det känns allt trist när man fått börja om, och på så vis förlorat en hel del i tid.

    Tack för att du pushar på mig. =)

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

