Tema: Problem (181/365)

Detta var ett problem för mig, men jag kom på en lösning tillslut. Min lärare (vi hade detta i läxa att lösa det här) sa att det fanns flera olika lösningar till problemet och min lösning hade hon aldrig hört tidigare av någon annan elev, men det var en korrekt lösning det också.

Jag har alltså fotograferat pappret, inte scannat det, men det hoppas jag att ni förstår. =) Om ni vill kan ni ju klura på det här och se om ni kan hitta en lösning till problemet! 😉

 

Tema: Problem

Categories: 365 foton 2013 | Etiketter: , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

