Tema: Vänskap (228/365)

De här killarna satt jämte varandra när jag och min syster besökte St Hans backar i Lund. De satt med ryggarna mot mig och såg inte att de hamnade på bild, hihi. Tyvärr lade jag fokuspunkten på fel ställe och killarna blev i oskärpa. Jag har försökt öka skärpan lite i efterhand men det blir inte alltid så bra det heller. Jag fick nämligen öka ganska mycket och då blir fotot brusigt. Jag kan ändå konstatera att denna bild är bättre än originalet, så jag valde därför att använda denna.

De här killarna får symbolisera vänskap.

 

Tema: Vänskap

Categories: 365 foton 2013 | Etiketter: , , , , , , , , , , , , , | 1 kommentar

Inläggsnavigering

One thought on “Tema: Vänskap (228/365)

  1. Vacker tolkning av vänskap 🙂

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

