Tema: Gytter (229/365)

Kanske inget bra foto till temat gytter, men det är taget i Kosta nära Växjö, där Yohio var och signerade den 9 maj. Jag var tidigt på plats och fick därmed en plats nära scenen. När jag tog detta foto var det fortfarande en bra stund kvar innan Yohio skulle komma. I samband med att han kom, var det jättemycket folk, både på golvet bakom mig, och uppe där människorna står på min bild. Så det blev ett gytter av människor tillslut. När jag ser denna bild tänker jag själv på hur mycket folk där faktiskt var.

 

Tema: Gytter

 

 

Ni får även en bild på Yohio själv från detta tillfälle.

Yohio

 

Categories: 365 foton 2013 | Etiketter: , , , , , | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

