Tema: Perfekt (1/365)

Här inleder jag mitt år i utmaningen ”365 foton 2014”. Det börjar bra med ny kamera och allt. Känner mig väldigt inspirerad även om jag känner att det är lite svårare teman i år än förra året. Jag ska trots detta kämpa på och även om jag inte tror att jag klarar utmaningen så lär det bli roligt att deltaga.

Detta foto som jag tog 22/1 föreställer en vattendroppe perfekt fångat i rätt ögonblick då den faller. Tyvärr fick jag dålig skärpa i den, men det var ett nybörjarförsök till vattendroppsfotografering så jag hoppas att övning ska ge färdighet. =)

Tema: Perfekt

Categories: 365 foton 2014 | Etiketter: , , , , , , , , | 7 kommentarer

Inläggsnavigering

7 thoughts on “Tema: Perfekt (1/365)

  1. Välkommen tillbaka! Vad fint det blev 🙂 Skall prova jag med! Ha en fin helg 🙂

  2. Oj, så läckert!

  3. Så läckert! Vilket bra nybörjarförsök, jag tycker det ser jätteproffsigt ut! Lycka till i fortsättningen!! 🙂

  4. AC

    Det är ett jättefint foto. Läcker stämning i bilden.

  5. `Snyggt fångat. En perfekt droppe 🙂 Gillar den mot bakgrunden i bilden

  6. Annette

    Wow, vad snyggt!

  7. väldigt härlig bild, fokuset duger fint till publicering på webben och bakgrunden är väldigt bra!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

