Tema: Tonfisk (2/365)

Inlägg nummer två i årets utmaning. Det går lite trögt då jag har så mycket annat för mig att tiden blir knapp helt enkelt, men jag kämpar på. Är det ingen annan än jag som tycker att årets teman är generellt ganska svåra? Jag upplever till exempel att jag till många av bilderna är i behov av andra människor. Eftersom jag bor ensam och sällan umgås med andra som jag skulle kunna fotografera, blir det näst intill omöjligt för mig att kunna klara de här teman. Det känns faktiskt lite jobbigt och motigt. Dessutom är det flera ”svåra” ord med i temalistan som jag kommer bli tvungen att slå upp i ordlistan för att vara helt 100% säker på vad de betyder.

Men jag ska inte klaga egentligen för det är ju en kul utmaning ändå! Här kommer i alla fall bild nummer 2. En rätt simpel bild men det fick bli så eftersom jag inte hunnit med att arrangera fotograferingen som jag helst skulle vilja. Men, men… jag är nog inte ensam om att ha ont med tid. Så är det nog för oss flesta! Bilden föreställer i alla fall två burkar med tonfisk för katter. Mina katter är fullständigt galna i denna tonfisk. Med tanke på burkarna får de ju givetvis representera temat ”tonfisk”!

 

Tema: Tonfisk

Categories: 365 foton 2014 | Etiketter: | Lämna en kommentar

Inläggsnavigering

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

