Tema: Självporträtt (22/365)

Självporträtt, usch, jag avskyr att stå FRAMFÖR kameran, bakom går bra, men framför…. 😛

Detta foto tog jag med fjärrutlösare mot en kal vägg som jag har på ett ställe i lägenheten. Tala om att det var svårt att rikta in kameran mot rätt ställe och att jag sedan skulle ställa mig precis där också. Dessutom skulle jag ställa in skärpan och hur lätt är det mot en vit bakgrund? Svar på hur jag gjorde? Jag tog massor av bilder och vred på fokusringen lite varje gång tills jag tyckte att jag fått acceptabel skärpa. Lite knepigt var det med andra ord, men det blev ett hyfsat resultat åtminstone.

Tema: Självporträtt

Categories: 365 foton 2014, Foton - Övrigt | Etiketter: , , | 4 kommentarer

Inläggsnavigering

4 thoughts on “Tema: Självporträtt (22/365)

  1. Vad roligt att se dig! Det blev fint! Tycker själv det är jättesvårt att få till skärpan med självutlösare!

  2. Snyggt blev det – kul att se dig! Men ingen kommer att se mig för jag tänker inte vara med på bild 😉

  3. Du lyckades ju bra! Särskilt om du mätte skärpan mot en vit vägg!! 🙂

  4. Tycker du löste det riktigt bra…fin bild. Får väl se hur man själv ska lösa detta 🙂

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

